Poradna Brother DCP-J105

Autor: | Vloženo: 27.03.2015 000 16:49 | Témata: Poradna Brother DCP-J105

Servis v záruce a ceny za práci?

Tak jsem byl na stránkách společnosti PEKRO, která je zároveň autorizovaným servisem tiskáren Brother. A mohu Vám všem tedy sdělit, že po přečtení Reklamace zboží a hlavně Upozornění je mi docela dost z toho smutno. A to tak, že mě již odrazuje jakákoliv koupě Brother tiskárny. Pokud to je tak i u ostatních značek, tak se asi vyvrátím.
Zde je kopie toho Upozornění:


Upozornění:

,,Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §622 a §623 Občanského zákoníku.

Tyto služby budou vždy účtovány dle platného ceníku. Nicméně provedení těchto úkonů nemají vliv na neuznání, případné předčasné ukončení záruky vad na výrobku záruka na zařízení pokračuje."

Takto si tedy péči o zákazníka v záruce nepředstavuji. Při jakémkoliv pročistění, promazání apod. při opravě v záruce ještě toto platit???!!! (K tomu ještě platba za dopravu! HP.cz zajišťuje alespoň svoz do servisů zdarma, a zpět)

Nebo tomu špatně rozumím Brotheři??


Děkuji za odpověď

  • 27. března 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Jako autorizovaný záruční servis přístrojů Brother provádíme záruční opravy zdarma a již několik let je naší nadstandardní službou také svoz přístroje zdarma. Momentálně je možné, po registraci přístroje, získat na Brother DCP-J105 záruku 3 roky a je dodáván s balíčkem fotopapírů jako bonus.

    Tiskárna je skladem, zveme k nákupu.
    http://www.e-brother.cz...

    E-brother.cz, Ing. Vít Rada

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lojza

      27. března 2015 - Lojza

      Tak jste mi pane inženýre zase zvedl náladu. Byl jsem na Vašich stránkách, přečetl jsem si OP, servis(v záruce svoz zdarma) aj. = vše stručné, jasné a přehledné pro klidný nákup u Vás.
      Děkuji. Takto si představuji shop + servis. Myslím, že jste mi vrátil naději, že to někde prostě jde!!!


  • 27. března 2015 - Oficiální zástupce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Tato informace, kterou zde citujete, nemá nic společného s firmou Brother. Vztahuje se obecně k produktům ze kterých to z povahy věci vyplývá.
    Na vysvětlenou nějaké případy.
    1/ Pokud si pořídíte počítač a v záruce si přejete instalovat nějakou aplikaci reinstalaci OS či provést fyzicky vysátí od prachu, který se do stroje dostal z vnější prostředí... toto se skutečně nepožaduje za opravu a nepočítá se tak do provedených záručních oprav.
    2/ Pokud se u Vaší tiskárny, kterou máte doma pod skenovacím sklem objeví nějaké čmouhy, nečistoty... budete si od nás přát vyčistit stroj opět se nejedná o záruční opravu
    3/ pokud jízdní kolo po sezóně chcete v servise nechat umýt, promazat, seřídit přehazovačku,... nejedná se o záruční opravu

    Nicméně nemá žádný s těchto zásahů vliv na omezení Vaší záruky. Vaše práva tím nejsou nijak dotčena.
    Dopravu (svoz) máte i u nás potažmo firmy Brother zdarma a vyplývá to mimo jiné i z OZ. Navíc u některých zařízení se provádí i záruční servis OnSite tedy přímo u zákazníka. bez hrazení žádných nákladů ze strany zákazník (spotřebitele).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • Lojza

      27. března 2015 - Lojza

      Z toho Upozornění mi jasně nevyplývá, že zmiňovaná údržba, promazání a pročistění je jen na přání zákazníka! Z čehož se lze oprávněně domnívat, že při nebo po Vaší opravě či výměny dílů budete tyto zmiňované nezbytné ,,technikologie" účtovat.
      Srozumitelnější obsah Upozornění by neuškodil, stejně tak odkaz na to, že provádíte svoz zdarma. U autorizovaného servisu firmy Brother by to mělo být samozřejmostí.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.