Poradna Brother DCP-J105
Servis v záruce a ceny za práci?
Tak jsem byl na stránkách společnosti PEKRO, která je zároveň autorizovaným servisem tiskáren Brother. A mohu Vám všem tedy sdělit, že po přečtení Reklamace zboží a hlavně Upozornění je mi docela dost z toho smutno. A to tak, že mě již odrazuje jakákoliv koupě Brother tiskárny. Pokud to je tak i u ostatních značek, tak se asi vyvrátím.
Zde je kopie toho Upozornění:
Upozornění:
,,Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §622 a §623 Občanského zákoníku.
Tyto služby budou vždy účtovány dle platného ceníku. Nicméně provedení těchto úkonů nemají vliv na neuznání, případné předčasné ukončení záruky vad na výrobku záruka na zařízení pokračuje."
Takto si tedy péči o zákazníka v záruce nepředstavuji. Při jakémkoliv pročistění, promazání apod. při opravě v záruce ještě toto platit???!!! (K tomu ještě platba za dopravu! HP.cz zajišťuje alespoň svoz do servisů zdarma, a zpět)
Nebo tomu špatně rozumím Brotheři??
Děkuji za odpověď
Tato otázka byla již uzavřena.
Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.