Poradna Brother DCP-J105

Autor: | Vloženo: 04.04.2015 000 11:32 | Témata: Poradna Brother DCP-J105

Tiskové či skenovací hlavy jsou spotřební materiál?

V e-shopu Obchůdeček uvádějí, že se nevztahuje záruka na tiskové,skenovací hlavy aj. Jsou totiž vedeny jako spotřební materiál s nějakou životností. Je tomu tak?? A kolik stojí jejich výměna v záruce za nové (J -105)?
Předem dík za info.

  • 4. dubna 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, pane Karle,
    tisková hlava rozhodně není spotřebním materiálem, skenovací hlava už vůbec ne.
    Spotřebním materiálem je tisková kazeta, ovšem i na tu se vztahuje záruka funčnosti.
    Raději nakupujte v solidním obchodě, kde se Vás nebudou snažit podobně omezovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Karel

      4. dubna 2015 - Karel

      Tak já tedy děkuji za odpověď. Kdyby to totiž byla pravda u Obchůdečku, tak ve své podstatě by byla celá tiskárna když to přeženu spotřebním materiálem a takový nákup by se tedy rozhodně nevyplatil už dopředu. Pro pravdivost toho, co jsem psal o té (ne)záruce okopíruji pro všechny lidičky Reklamační řád.
      Tady je:

      REKLAMAČNÍ ŘÁD

      1. Poskytnutí záruky
      Pokud není v tomto reklamačním řádu uvedeno jinak, platí ustanovení Obchodního a Občanského zákoníku. Délka záruky je uvedena na faktuře u každé položky v měsících, není-li uvedena poskytuje prodávající záruku 24 měsíců.
      Zboží lze reklamovat přímo u prodávajícího nebo pro rychlejší vyřízení využít některé z autorizovaných servisních středisek, pokud je to typem a značkou reklamovaného zboží umožněno.
      2. Délky záruk
      Délka každé záruky je stanovena tak, že prvních 24 měsíců z celkové doby je zákonná záruka, další je bezplatný servis, při kterém jsou zdarma odstraňovány veškeré problémy, na které se vztahuje záruka. Záruční lhůta se prodlužuje o dobu odstraňování vad nebo výměny zboží.
      3. Záruka se vztahuje
      na vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě
      4. Záruka se nevztahuje
      na vady vzniklé špatnou a neodbornou obsluhou (instalací), nepřiměřeným zacházením a použitím
      na spotřební materiál (tiskové hlavy, pásky, tonery, skenovací hlavy, magnetické nosiče atd.), jehož doba životnosti je dána charakterem zboží
      použitím nesprávného (nelegálního) programového vybavení, nebo nesprávného spotřebního materiálu (škody způsobené počítačovými viry)
      zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN
      po provedení neoprávněného zásahu (úprav) do zboží bez předchozího písemného svolení prodávajícího
      na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného (mechanického) poškození nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek
      při porušení ochranných pečetí, protiprachových pásku (HD, FD,CD), garančních nálepek a štítků s výrobními čísly
      poškozením zboží při přepravě (nutno řešit s přepravní službou na místě)
      5. Vyřízení reklamace
      Prodávající se zasazuje o co nejrychlejší vyřízení reklamací opravou nebo výměnou chybného zboží. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit reklamované zboží zbožím jiným (jinou značkou) se stejnými nebo vyššími funkčními parametry, tak aby doba vyřízení reklamace byla co nejkratší, přičemž se prodlužuje záruka o dobu reklamace. Vyřízené reklamace budou na základě dohody kupujícímu zasílány přepravní službou nebo uschovány v provozovně prodávajícího.


      Tak lidi, dívejte se před nákupem i na toto, nejen na cenu. A jak říká zástupce obchodu Levný Spotřebák, vybírejte dle rozumu a solidnosti obchodu.


  • 7. dubna 2015 - Oficiální zástupce obchodu Brother-cr

    Dobrý den,

    chtěl bych Vám doporučit nákup na www.brother-cr.cz, máme na vše standartní záruky + vyškolený servisní tým na veškeré zařízení Brother.

    Hezký den

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.