Poradna Canon PIXMA TS6250

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 06.08.2019 000 11:03 | Témata: Poradna Canon PIXMA TS6250

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Proč se taková značka, jako Canon, chová k zákazníkům neseriózně ?

Evidentní potvrzená závada elektroniky tiskové hlavy u typu Pixma TS6050 v záruce je neuznána servisem. Závadu elektroniky si může po roce provozu uživatel způsobit sám ???

  • 6. srpna 2019 - Oficiální zástupce obchodu COPY SERVIS spol. s r.o.

    Dobrý den,

    záleží na příčině a způsobu poškození tiskové hlavy - pokud je například poškození způsobeno neodbornou manipulací (mechanické poškození) či používáním neoriginálních cartridgí, je postup společnosti Canon zcela pochopitelný. Většina výrobců dává na tiskové hlavy, jakožto spotřební materiál, záruku v délce 6-12 měsíců, případně je záruka omezena určitým množstvím proteklého inkoustu. U inkoustových tiskáren využívajících termální inkoustový tisk (Canon / HP apod.) se tento inkoust zároveň využívá jako chladící médium, jenž zabraňuje přehřátí a poškození tiskové hlavy. V případě použití neoriginálního inkoustu nemá tento ve většině případů stejné složení jako originál a tudíž je tisková hlava nadměrně zatěžována a dojde k jejímu poškození (spálení). Bohužel neznáme podrobnosti týkající se reklamované závady a nejsme schopni Vám sdělit, jaký důvod stojí za zamítnutím reklamace.

    Váš COPY SERVIS

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      6. srpna 2019 - Registrovaný uživatel

      Děkuji za odpověď. Problém je v tom, že používám tzv. kompatabilní cartridge. Prodejce je běžně nabízí ke všem tiskárnám, jako plnohodnou alternativu. Do nedávna je servis CANON uznával a nepodmiňoval reklamace. Problém je v tom, že kompatabilní cart. je za poloviční cenu než originál.


    • COPY SERVIS spol. s r.o.

      6. srpna 2019 - Oficiální zástupce obchodu COPY SERVIS spol. s r.o.

      Pravdou je, že společnost Canon (a nejen ona) má v záručních podmínkách uvedeno, že neručí za vady způsobené použitím neoriginálního spotřebního materiálu. Důvod je poměrně prozaický - tisková hlava je jednou z nejdražších součástí ink. tiskárny, přičemž samotné tiskárny jsou v mnoha případech na trhu prodávány s téměř s nulovou či dokonce zápornou marží výrobce (ten totiž předpokládá, že následný zisk bude plynout z prodeje originálního spotřebního materiálu).
      V dané situaci bych se spíše zkusil obrátit na Vašeho prodejce alternativního materiálu s tím, že vinou tohoto materiálu došlo k poškození tiskové hlavy. Poměrně dost výrobců alternativ bylo proti takového eventualitě pojištěno a byli schopni reklamaci se zákazníkem řešit.

      Váš COPY SERVIS


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.