Poradna Epson EcoTank L3150

Autor: Calvin | Vloženo: 25.05.2019 000 14:41 | Témata: Poradna Epson EcoTank L3150

Calvin

Calvin

Scanner

Nefunguje skenování stisknutím k tomu určených dvou tlačítek na ovládacím panelu, tiskárna nereaguje. Přes aplikaci v PC skenovat lze, což ovšem není tak pohodlné. Nastavení v "Epson Event Manager" nepomohlo, po nastavení tam se během testování aplikace zhroutí. Kde je chyba?
Děkuji za odpověď!

  • 27. května 2019 - Oficiální zástupce obchodu VŠE PRO TISK s.r.o.

    Dobrý den, Calvine,

    zkontrolujte, zda jsou správně nainstalovány aplikace Epson Scan 2 a Epson Event Manager a zda je správně nastaveno skenování přiřazené v aplikaci Epson Event Manager. Kompletní návod naleznete přímo na stránkách výrobce file:///C:/Users/Lucie%20La%C5%88kov%C3%A1/Downloads/epson630642eu.pdf

    S pozdravem

    Lucie Laňková

    www.vseprotisk.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Calvin

      27. května 2019 - Calvin

      Dobrý den Lucie,

      předně Vám moc děkuji za odpověď! Nerad bych, aby následující vyznělo nějak nevděčně, ale jak jsem už předtím psal, přes aplikaci v PC skenovat lze, myšleno Epson Scan 2. Takže předpokládám, že tato správně instalována je. Event Manager mám instalován také, odkazoval jsem na nastavování tam.

      Váš odkaz není použitelný, nicméně před založením tématu zde jsem hledal řešení (bez úspěchu) v návodech zde:
      https://www.epson.cz...

      Možná je ale na místě otázka, zda jsou vůbec ostatní uživatelé schopni něco naskenovat, aniž by zapínali jakoukoliv aplikaci, pouze stisknutím tlačítek na ovládacím panelu? Připadá mi, že Event Manager slouží spíše pro nastavení výstupního formátu či složky, ale samotný sken (kamkoliv, v jakémkoliv formátu) by měl proběhnout i bez toho. Nebo toto chápu špatně?

      Předem děkuji za jakýkoliv další návrh, co kde změnit, případně na koho se s tímto obrátit!


    • Calvin

      27. května 2019 - Calvin

      Ještě možná podstatný dodatek - tiskárnu mám připojenou pouze přes Wi-Fi - mohl by mi kdokoliv S JISTOTOU potvrdit, kdyby to měl být ten důvod, proč nelze využít skener touto "manuální" cestou, ale pouze přes aplikaci v počítači?
      Děkuji.


    • Jan Zmeškal

      4. června 2019 - Jan Zmeškal

      Dobrý den,
      tyto tiskárny jsme zákazníkům instalovali několikrát a vždy s úspěchem. Vaše popsané problémy se neprojevili. Zkuste vše odinstalovat, zaktualizovat Windows vyčistit registry a novou instalaci.
      za Team DataOstrov s.r.o. Jan Zmeškal www.datost.cz
      tel: 777218125


    • Calvin

      8. června 2019 - Calvin

      Dobrý den,

      nakonec jsem napsal přímo na podporu Epsonu a nechal si potvrdit moje podezření - skutečně nelze ovládat skener s využitím ovládacího panelu na tiskárně, pakliže tato není připojena k počítači kabelem, ale pouze přes Wi-Fi. Je tedy nutné buďto dokoupit kabel a nebo se smířit s tím, že je nutné vždy použít související software.

      Přesto ještě jednou děkuji za Vaše odpovědi!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.