Poradna HP DeskJet Ink Advantage 4535 F0V64C

Autor: Aneta | Vloženo: 21.01.2021 000 19:25 | Témata: Poradna HP DeskJet Ink Advantage 4535 F0V64C

Aneta

Zaschlá tiskárna

Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda lze nekvalitní tisk (vynechávání textu, pruhy, případně nevyskytující se text) vyřešit jen a pouze výměnou kazet? Mám v tiskárně originální kazety, ale již u předchozích kazet tiskárna špatně tiskla, tyto jsou ty následující a ani u nich se to neopravilo. Bohužel se v tom nevyznám a nevím zda je nutné u tohoto typu tiskárny čistit ještě něco jiného, nebo zda jsou trysky a hlava jen v kazetě. Veškeré čistění a zarovnávání tiskárny jsem provedla přes ovladače tiskárny i přes možnost nastavení přímo v tiskárně. Pak jsem se řídila kompletním návodem na stránkách HP a také nic nepomohlo. Nechce se mi vyhazovat celá tiskárna jen proto,že by to vyřešili dvě nové kazety, nicméně po zkušenosti s výměnou za nové se mi zase nechce zbytečně utrácet za ně...

Za radu děkuji!

  • 21. ledna 2021 - Oficiální zástupce obchodu Toner Trade CZ

    Dobrý den, Aneto,

    u Vaší tiskárny při výměně inkoustových kazet měníte souběžně i tiskovou hlavu, která je klíčová pro kvalitní tisk, tudíž je zvláštní, že se Vám stejná závada projevuje i po výměně kazet a zejména u originálního spotřebního materiálu.
    Jediné co Vám můžeme doporučit je zakoupit novou sadu barev, vyzkoušet ji a v případě problémů s kvalitou výtisku reklamovat kazety spolu se vzorem tisku popř. se domluvit na diagnostiku samotné tiskárny v servisu tiskových zařízení HP.

    Pěkný den

    Tým Toner Trade CZ
    www.toner-trade.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.