Poradna HP OfficeJet 8012e 228F8B Instant Ink

Autor: Petr Myslivec | Vloženo: 08.08.2021 000 19:36 | Témata: Poradna HP OfficeJet 8012e 228F8B Instant Ink

Petr Myslivec

Aktualizace HP 8012e

Dobrý den, tiskárna 8012e při startu vyžaduje aktualizaci. Aktualizace se přes wi-fi stáhne, nainstaluje ale po restartu tiskárny se opět objeví hláška s hledáním aktualizací a celý proces se opakuje stále dokola. Proces aktualizace nejde přeskočit, takže tiskárnu nemohu použít. Zkoušel jsem i aktualizace provést přes jinou wi-fi síť, ale výsledek je stejný. Můžete mi prosím sdělit postup pro tvrdý reset zařízení? Nebo jinou možnost jak tento problém vyřešit? Děkuji.

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    9. srpna 2021

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme za dotaz. Zasíláme odkaz přímo zákaznickou podporu společnosti HP, kde vám s problémem jistě pomohou.
    https://support.hp.com...

    Mějte krásný den,
    za tým Heureka.cz, Alena

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (3)
    • Petr Myslivec

      10. srpna 2021 - Petr Myslivec

      Také děkuji, sice jsem na na HP podporu dovolal a mluvil jsem s celkem příjemným člověkem, ale poradil jenom obecný postup typu "vypnout a zapnout" ... o problému se už něco ví a údajně se eskaluje :) každopádně mě spíš připravoval na servis zařízení, nebo jeho výměnu (za repasované zařízení). Na HP community foru se už podobný problém diskutuje, ale zatím se k němu ze strany HP nikdo nevyjádřil. Nezbývá než doufat, že to postihuje více zařízení, aby se tomu někdo začal věnovat, protože představa, že namísto 2 týdnů staré tiskárny dostanu od HP nějaký repas se mi ani trochu nelíbí :(


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.