Poradna Samsung SCX-3205

Autor: Dagmar Tabiová | Vloženo: 05.01.2012 000 14:43 | Témata: Poradna Samsung SCX-3205

Dagmar Tabiová

Dagmar Tabiová

Při pokojové teplotě se tiskárna rosí

Dobrý den, při tisknutí už pár stránek při pokojové teplotě se rosí odspoda ovládací panel, při více jak 10-ti stránkách už je mokrý i papír. Na tiskárně jsem vytiskla celkem asi 800 stránek (ne najednou). Byla už na druhé eklamaci, ale reklamace s rošením ovládacího mi nebyla přiznána. Tiskárna je stále při pokojové teplotě kolem 24 stupňů. Myslím že rošení není normální, ale reklamaci mi nevezmou. Neporadíte co s tím?
Děkuji
S pozdravem Tabiová

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    5. ledna 2012

    Dobrý den,
    Váš dotaz mne zaujal. Prohledal jsem web a nikde jsem nenašel stížnost na nadměrné rosení nebo vlhkost. Zdá se tedy, že to bude specifická závada Vašeho kusu. Používáte originální tonery Samsung? Není možné, že se do tiskárny dostává nějak voda? (při zalévání květin atd.) Zkoušela jste tiskárnu nechat několik dní vypnutou?

    PS: Občas se v tiskárnách dají nejít neuvěřitelné věci, od mrtvé myši po propisky, kancelářské sponky apod, není možné, že je v tiskárně něco zapadnutého?

    S pozdravem http://www.it.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Dagmar Tabiová

      5. ledna 2012 - Dagmar Tabiová

      Dobrý den, tiskárnu mám asi tři měsíce a většinu času bohužel strávila v reklamaci než doma. Toner tam byl originál, zatím nebyl vyměněn. Aby se do tiskárny dostala voda je naprosto vyloučeno. Známý, co dává dohromady počítače mi tvrdí, že by to znova reklamoval. Tiskárnu měl otevřenou a říkal, že přestože je tam "pec" - omlouvám se, neznám terminologii, tak se mu zdá tiskárna po opravdu pár stránkách (3-5) až moc horká, přímo rozpálená. Jsem z toho akorát nešťastná, protože ji nutně potřebuji. Poprvé byla na opravě po vytištění asi 30 stránek, protože začal dost děsivě vrzat podavač. Teď si tak nějak říkám, že to rošení začalo vlastně až po té první reklamaci. Tiskárnu jsem reklamovala téměř okamžitě podruhé, ale bez úspěchu.


    • Anonymní uživatel

      5. ledna 2012 - Anonymní uživatel

      Chápu. Doporučuji tiskárnu reklamovat resp. požadovat vrácení peněz. Pokud by Vám nechtěli u prodejce vyjít vstříc, doporučuji se obrátit na jiný servis nebo si vyžádat kontakt na vedoucího pracovníka prodejce nebo servisu. Myslím, že ve Vašem případu se opravdu jedná o oprávněnou reklamaci závažných problémů. Můžete také reklamovat provedený servisní zásah, pokud to je tedy tak, že tiskárna byla reklamována pro problémy s podavačem a po "opravě" začaly problémy s kondenzací vlhkosti.

      Pokud byste neuspěla ani u prodejce ani v servisním středisku, můžete se ještě obrátit přímo na zastoupení společnosti Samsung:
      http://www.samsung.com...

      Pokud budete jednat slušně, a dle naší konverzace si myslím, že ano, pevně věřím, že Vám vyjdou vstříc.

      S pozdravem http://www.it.cz


    • Dagmar Tabiová

      5. ledna 2012 - Dagmar Tabiová

      Velice Vám děkuji za pomoc, dneska jsem objednala nový originál toner, tudíž počkám až přijde, vyzkouším a pokud budou potíže přetrvávat, jako že při mé smůle určitě ano, okamžitě jim pošlu tiskárnu šupem zpátky. Ještě jednou moc děkuji a přeji krásný zbytek dne


    • Anonymní uživatel

      5. ledna 2012 - Anonymní uživatel

      také přeji hezký zbytek dne a držím palce.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.