Poradna Samsung Xpress SL-M2875ND

Autor: Jarka | Vloženo: 15.10.2020 000 19:08 | Témata: Poradna Samsung Xpress SL-M2875ND

Jarka

Nelze skenovat a tisknout

Dobrý den, mám Win10. rok mi normálně tiskárna fungovala. Později nešlo tisknout, musím občas vytáhnout kabel k počítači, vrátiti a tiskne. Sken z ovladače tiskárny nejde, zahřeje se napíše připojování a poté je na displeji napsáno není k dispozici. Instalační CD nebylo k dispozici při nákupu, instalaci jsem udělala z PC nyní již nelze na PC znovu nainstalovat.
Děkuji za pomoc

  • 19. října 2020 - Oficiální zástupce obchodu VŠE PRO TISK s.r.o.

    Dobré den, Jarko,

    doporučila bych kompletní odinstalaci původních ovladačů a nainstalování zcela nových https://support.hp.com...

    S pozdravem

    Lucie Laňková

    www.vseprotisk.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.