Poradna Xerox WorkCentre 3345V_DNI

Autor: | Vloženo: 21.05.2017 000 15:46 | Témata: Poradna Xerox WorkCentre 3345V_DNI

Skenování do PC

Ahoj koupil jsem si tuto tiskárnu a po nainstalování mám problém se skenem. Používána na 2 PC - 1) stolní přes USB 2) notebook přes wifi. Mohu tisknout bez problémů, ale pokud chci skenovat do PC tak nelze ani na jednom PC. Po zadání příkazu "snímat do" na tiskárně to ukáže prázdný adresář. Zkoušel jsme přidat adresář přes webové rozhraní, ale buď zadávám špatná data, nebo je problém ještě někde jinde. Xerox nemá podporu přes telefon, takže když jim tam člověk volá tak ho odkážou na email. 1) Opravdu se to musí nastavovat takto složitě? To si tiskárna po nainstalování ovladačů nedokáže nastavit základní věci sama? 2) Můžete mi někdo poradit jak nastavit skenování/snímání do PC - nepište mi abych vyplnil přes webové rozhraní nastavení, protože právě tam může být problém - pravděpodobně tam vyplňuji něco špatně. předem děkuji

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.